2013. október 27., vasárnap

#igéret

 
 
Hihetetlen! Anyu megint más időpontra rakatta a lovaglást amikor elmondtam neki, hogy a hétvégén verseny és az edző meg beteg lett. Most meg valami helyettes lesz! Király!
-Kislányom! Menj! Viki nem örülne, ha bunkó lennél ezzel a valakivel!-magyarázta
-Oké!-sóhajtottam és kiszáltam a kocsiból. Elindultam az istállóba. Majd Magic bokszába átöltözök, de valaki volt a mellette lévő bokszba úgyhogy ez ugrott. :/  Bementem az öltözőbe és kivágtam a szekrényem ajtaját. Úgy gondoltam, hogy először futószárazok. Meleg őszi nap volt. Felvettem a fehér musztángos shortom meg egy elnyúlt kék pólót a hátán a lovarda logojával. Felkaptam a bokacsizmám a nyerget a kantárt és a futószárat. Majd visszajövök a jutifalatért meg a pucolócuccért. Kivittem ezt a pár cuccot az istálló elé. Leraktam volna a lovamnak kijelölt helyre, de volt ott egy másik ló. Bizonyos Fesztivál. Szuper!
-Bocsi! Nem tudnád megmondani, hogy ki az az okos emberaki idepakolt a helyemre?-kérdeztem az istállófiút.
-De az új gyerek Harry!-mondta. Ja hát ha új akkor nem tudja. De ott a másik dolog is, hogy oda van írva a lovam neve, hogy Magic. Fogtam lovat és egyel odébb kötöttem ki. Kihoztam a lovam és kikötöttem a helyére. Visszafutottam az elmaradt cuccokért.
-Te raktad odébb a lovam?-kérdezte egy reked hang. Oda se figyeltem mert a lovam patáját pucoltam.
-Aha! Biztos te vagy az új srác, mert nem tudtad, hogy ez az én helyem! Vagyis Magic-é.-mondtam és leraktam a lovam lábát. Megpaskoltam a nyakát és mentem a hátsó lábához.
-Ja, de hova van írva?-kérdezte bunkón. Felálltam és még mindig nem néztem rá. Rámutattam a táblára. Rózsaszínnel oda volt írva, hogy Magic. Elment én meg folytattam a dolgom. Nyergeltem, de nem tudtam meghúzni a hevedert. Lefutottam a másik istállóba.
-Hali Bence! Meghúzod a hevedert?-kérdeztem kedvesen
-Persze csajszi!-mondta és rácsapott a seggemte. Nem zavart mert a haverom. Megfogtam a kezét és felfutottunk.
-Láttad az új pónit?-kérdezte miközbe kantároztam
-Nem! Majd ha végeztem mutasd meeeg!-lelkesültem.
-Oké!-nevetett és lekísért a pályán. Nekiálltam futószárrazni. Később láttam lejönni Fesztit. Harry lovát. Egy igen helyes srác ült rajta.
-Mi van ez az én helyem?-gúnyolódott Harry(?) ilyen rohadt helyes?
-Jaj semmi készülök versenyre! Egy helybitorló sem állít meg!-vágtam vissza. Bence odajött mellém.
-Ha nem ismernélek nem hinném, hogy tetszikez a srác-mondta úgy, hogy csak én halljam.
-Nem igaz!-mondtam és néztem ahogy a lovam vágtázik.
-Nem mondasz igazat, mert nem nézel rám-nevetett
-Hó, Magic! Hó!-állítottam meg. Összeszedtem a futószárat.-Jó kislány szép volt!
-Jaj ne mondd már!-nevetett
-Futószárazd negyed óra és kezdődik az edzésem a Viki helyettes edzővel!-fintorogtam. Bementem az öltözőbe és felvettem a sötétkék Hello Kitty-s lovasgatyóm. Visszalementem és átvettem a lovam.
-Köszí! Segíts felszállni!-nevettem
-Add a lábad! De a ballt!-mondta Bence és feldobott.
-Na Rebecca kezdhetjůk az edzést?-kérdezte Harry
-Mi? Te vagy az edző?-akadtam ki.
-Igen mi ezzel a baj?-heccelt.
-Az, hogy ne már tőled tanuljak?!
-Jó akkor mutasd, mit tudsz!-állt odébb a lovával. Elindultam tanügetésbe és beugrattam vágtába. Ráfordultam egy 170-es ugrásra át is ugrotta. Mindenki tapsolt.
-Hó! Magic! Üggget-húztam meg egy kicsit a szárat. Egy kézbe megfogtam a szárat és a másik kezemmel integettem mint egy szépség királynő.
-Ehhez mit szólsz?-nevettem
-Jó! Ügyes!-nevetett
 
***
 
Egész délután gyakoroltam és Harryvel egymást oltogattuk. Egyre jobban bele zúgtam.
-Na nekem mennem kell!-szálltam le a lóról. Felvittem és mivel már sötét volt ezért bent cuccoltam le a lovat. Amikor végeztem leültem a szalmába.
-Tudod Magic....Harry egész kedves, helyes és szexi-mondtam. A lovam odajött hozzám. Lehajtotta a fejét, hogy simogassam.-asszem' belezúgtam Harry helybitorló Styles-ba
Orrával megbökte az arcom.
-Jó Magic nincs esélyem nála. Ő őrülten helyes! Nem is nézne rám ÚGY!-magyaráztam a LOVAMNAK és legördült egy könnycsepp az arcomon. Felnyerített.
-Magic a hajam áuu a hajam!-kiabáltam, mert beleakaszkodott a hajamba.-Jó! Jó! Belátom van egy kis esélyem Nála!-nevettem. Azonnal elengedte a hajam.
-Rebecca-jött be Harry-Én is szeretlek!
Odajött felhúzott és megcsókolt.
-Lennél a barátnőm?-kérdezte
-IGEN! IGEN! IGEN!-ugrottam a nyakába. Nem kérdéses másnap megnyertük a versenyt(link) Magic-kel.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése