2013. november 24., vasárnap

25./1. Rész-Lux



Harryvel való csókunk rövid és szenvedélyes volt. Miután ajkaink elváltak, lehajtottam a fejem, hogy ne lássa, hogy elpirultam.
-Előttem nem kell szégyellősnek lenned chica-mondta csábosan és a chica szóra felkaptam a fejem, s furán néztem rá.
-Mióta beszélsz spanyolul te pendejo?-kérdeztem mosolyogva
-Te most az mondtad rám, hogy idióta?-kérdezte tettetett felháborodással és nevetve bólogattam. Harry felkapott a vállára és lefutott velem.
-Jolán! Segíts!!!-kiabáltam Louisnak aki azonnal ugrott és elkezdte húzni a kezem. Közte és Harry között ingáztam.
-A gatyááám!!!-kiabáltam s abban a percben lecsúszott a nadrágom és hasra estem. A két fiú körém álltak.
-Itt a gatyád-adta oda a nadrágom nevetést vissza fojtva-szép bugyi mamacita-mondta nevetve
-Use el stúpido-vetettem oda neki és felvettem a nadrágom. Felálltam és a hajammal arcon csaptam.
-Pink ombre chica?-nevetett Harry
-Mi ez az urdu nyelv?-kérdezte Niall
-1. Spanyol 2. Nem urdu-mondtam és kimentem a konyhába.Kivettem a hűtőből egy csomag jeget vettem ki aztán rányomtam a fenekemre. Kimentem és ledobtam magam a kanapéra. Elővettem a telóm és felhívtam Emmát.
*Szia Han! Mizu?-kérdezte boldogan. Nagyooon hiányzik.
*Hali semmi ma volt a visszatérés part 2-meséltem és sóhajtottam egy hatalmasat.
*Mi volt ez a sóhaj?-kérdezte és elképzeltem ahogy csípőre vágja a kezét.
*Semmi-nevettem erőltetetten.
*Ő rajta jár az eszed?-kérdezte mérgesen-Beszéljek vele?
*Isten ments!-kiáltottam fel és felugrottam, de vissza is estem-A seggem!!!
*Mi történt?-nevetett
*Hosszú-sóhajtottam és elnevettem magam
*Olyan dolgok amiről nem akarok tudni?-kérdezte
*Pontosan
*Ó...Hann most megyek ajtót nyitni csengettek! Pusza-köszönt el
*Pusza-tettem le a telóm és elfeküdtem a kanapén. Megcsörrent Harry telefonja.
-Harry! Vedd fel a telefonod!!-kiabáltam. Nem jött válasz. Felálltam és kimentem a konyhába. Lou és Lux vigyorgott a képen. Így felvettem.
*Szia Harry! Ma tudnátok vigyázni Luxra?-hadarta a telefonba.
*Szia Lou! Hanna vagyok, nem tudom, hogy hol van Harry, de ha rám mered bízni Luxot akkor én szívesen vigyázok rá!-ajánlottam fel.
*Megtennéd?-kérdezte
*Persze-nevettem.Megbeszéltük, hogy hányra hozza Luxot és, hogy mikor jön érte.

***

1 óra múlva csengettek. Harry még mindig nem került elő. Felálltam és ajtót nyitottam.
-Sziasztok-mosolyogtam és megöleltem Lout utána meg Luxot.
-Jaj, nagyon örülök, hogy elvállaltad a hétvégére!-hálálkodott Lou
-Semmiség! Nagyon szeretem Luxot-nevettem.
-Akkor holnap után találkozunk-puszilt meg minket Lou. Felvettem Luxot.
-Integess anyunak pápá-mondtam a kislánynak és integettünk Lounak...
Amint láttátok már az oldalsávban is ez lesz a következő
blogom. Liam-ről és egy Kat nevű lány lesz a főszereplő.
Ma rakom fel a prológust. Pusziii :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése